• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat Moneybuddy?

Idle

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2011
Meddelanden
286
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Sådär, då var de på kontot! Ansökte i söndags runt lunch!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Inga pengar men däremot en faktura på mailen...:) De kommer nog imorgon får jag tro
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
hur kan dom skicka en räkning på pengar innan som du inte ens har fått.hur kan de va snabba med men kan inte ens svara på mail eller betala ut pengar.
jag hadde reagerat på detta.så dom inte kräver in betalning för det har man läst för mycket om.inga pengar men räkningar kommer.hoppas du får pengarna då annars anmäl dom
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Alltså, de skickar nog ut fakturan när utbetalningen är gjord. Sen beror det ju på bank hur lång tid överföringen tar. Jag fick fakturan vid 7 på morgonen och pengarna vid 12. Det är ju fler långivare som gör på det sättet.
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Alltså, de skickar nog ut fakturan när utbetalningen är gjord. Sen beror det ju på bank hur lång tid överföringen tar. Jag fick fakturan vid 7 på morgonen och pengarna vid 12. Det är ju fler långivare som gör på det sättet.

Ja, de kommer säkert imorgon.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Utbetalat äntligen.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ett tips till er som inte fått något svarsmail efter registrering: gå in på moneybuddy och tryck logga in och därefter glömt lösenord och då skriver ni mailadressen ni angav vid ansökan så skickas en länk till mailen för återställning av lösenord och då anger ni ett lösenord. Därefter kan ni logga in med mailadressen som användare plus det nya lösenordet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp